21. februar 2007

Sjefsblogger ønsker Lucky Løkken velkommen!!

Endelig har også Lucky Løkken tatt til vettet å meldt seg på dette forumet! På vegne av meg selv (og kanskje også Fisher King) så vil jeg bare si:

Det var faen mæ på tide!!


Vil også takke for to høyest informative og morsomme innslag fra en sportfiskers syke hode. Keep it up.

Avslutningsvis vil jeg bare annonsere en liten konkurranse mellom oss tre garvede sportsfiskere:

Hvem får hooka den største sjøørreten i perioden fram til mai 2007??
Dette blir på en måte en konkurranse mellom landets tre store regioner: Sørlandet, Østlandet og "Trøndelandet".

Premien blir en ubetydelig brukt Snoopy Stang.

Skitt Fiske!!

5 kommentarer:

Flying Fisherman sa...

Angående den konkurransen jeg utlyste, så synes jeg det er viktig at vi alle får prøvd sjøørret fiske i våre respektive "hjembyer". Har jo hørt så mye bra om fisket både i Oslofjorden og Trondheim - så her er det bare å gripe sjansen.

Selv skal jeg prøve en tur til Flødevigen så fort influensaen gir seg. (forhåpentligvis til helga)

Lucky Løkken sa...

Vet i alle fall at det blir en kald fornøyelse. I Oslo er det 6-7 minus (11 minus for et par dager siden). Setter nok en viss brems, men man må jo forsøke! Leste en artikkel Fra Fiskefeber (dansk) - Fiske på Bornholm. De fisket særlig rundt desember og januar/februar, så det er i alle fall muligheter. Men som sagt; det virket mildt sagt j... kaldt!!

Fisher Flopp! sa...

helvede, æ har jo ikkje noken fiskestang her oppe...

Flying Fisherman sa...

Til Fisher King:

Kjøp deg ei billig snoopy-stang da!!!!

Fisher Flopp! sa...

har så mange billige snoppy stenger at det blir for dumt...