21. februar 2007

Rapport fra Influensahelvete!!

Har hatt influensa de siste to dagene - noe som passer ganske greit med tanke på at jeg har eksamen i morgen. Helt typisk, men det er svært lite å gjøre med det. Så, mens jeg sliter med kraftig feber, hoste og kronisk hodepine er det godt å mimre om tidligere fisketurer.

Har lastet opp en del bilder på Flickr, men får ikke lastet opp mer før i mars. (har gratis-konto med opplastingsbegrensning). Fikk iallefall lastet opp ca 200 bilder..

Skitt Fiske!!

3 kommentarer:

Flying Fisherman sa...

Måtte bare få lagt til at jeg hadde eksamen på Mandag med ypperlig resultat. Var kjempefornøyd med innsatsen, men ble selvfølgelig syk på kvelden. Snakk om kjipe greier.

Lucky Løkken sa...

Kjipt med sykdom og greier. Holder på med opplæring som stasjonærvakt, som tilsynelatende går helt greit! Min første nattevakt til helga...scary!!

Flying Fisherman sa...

Sykdom er ikke greit, nei!!! Men håper at det bare er en 48-timers. Føler meg iallefall litt bedre i dag (kontra i går) og jeg er nok på bedringens vei. Været her på Sørlandet oppmuntrer til inneaktiviteter og peiskos foran peisen. Snør som bare faen, og det er meldt ytterligere 1 meter snø i natt. Totalt kaos på veiene.

Du får ha lykke til med din første nattevakt til helga. Sikkert litt skummelt, men du klarer deg alltid fint. Er det ikke litt gøy å drive på med andre ting enn kassajobben?