4. september 2007

Fiskekort(ene) i boks.....

Ærede Lakselorder,

Årets store begivenhet nærmer seg og jeg kjenner at fiskelysten er større enn noensinne. Været ser lovende ut, med gode temperaturer Torsdag og Fredag samt usikkert vær til helgen. Uansett, sitter nå her på jobb (overtid) og har fått ordnet 1 stk gratis fiskekort i Mandalselva. Forhåpentligvis får jeg låne det andre også, men ingenting er per dags dato sikkert.
Muligens må vi legge noen kroner i fiskekort - men jo flere gratiskort vi har, jo billigere blir det jo.

Stiller med bil til torsdag, og gamlingen har vært så velvillig at jeg får låne 4-hjulstrekkeren. Setter på takgrinden slik at vi kan oppbevare stengene her mellom transportetappene. Ellers så burde vi ha nok av plass til alt vi behøver.

Blankfisken får desverre ikke mulighet til å joine oss i Mandalselva, men han får vel møte oss i Kvinesdal eller eventuelt på veien bort dithen.

Til dere andre to: jeg henter dere Torsdag ettermiddag ca. kl. 15.30 og jeg håper dere klarer å være klar til da. Henter først Floppen, og deretter Løkken - og så går vi å handler noe enkel mad på meny. Deretter er vi klar får seriøst laksefiske...

Dette var kun noen få betraktninger fra mitt syke (og ettermiddagstrøtte) hode.

Skitt fiske!

1 kommentar:

Fisher Flopp! sa...

ordren är uppfattad och skal värkställas...