1. september 2007

Blankfisken`s første innlegg

Ærede lakselorder

Jeg må bare si at det er en stor ære å få være med i et slikt fantastisk forum som lakselordene er..
Som Flying fisherman har sagt tidligere, ser det ut som om jeg faktisk får mulighet til å være med på denne "hellige" fisketuren i år, og det er noe jeg ser frem til.
Jeg reiser til Oslo imorra kveld, og blir der frem til torsdagen.. kjører bil torsdag kveld fra Oslo og videre til Kristiansand. Derfor blir det litt vanskelig for meg å kunne være med det første døgnet på turen, men regner med å ankomme fredag formiddag hvis det passer slik for resten av lordene!?
Kommer til å ta direkte forbindelse med Flying fisherman til uka for videre planlegging av min ankomst..

Gleder meg masse til dette, det blir moro!!

2 kommentarer:

Flying Fisherman sa...

Hei Blankfisken!!

Hyggelig at du kunne joine, og det er bare hyggelig å ha deg med. Når det gjelder den nært forestående laksefiske-weekend, så er det selvsagt ingen problemer med at du møter oss i løpet av fredagen. Hadde jo selvfølgelig vært en fordel om du da kjører egen bil, og det er ikke sikkert at du får oppleve fisket i Mandalselva. Uansett, det er i Kvina vi planlegger å legge inn den største innsatsen - så dette burde ikke by på noen problemer. Ellers er det bare å ta kontakt. Er også en fordel at du ringer før du drar fra Kr.Sand for å vite hvor vi befinner oss. Planen er forøvrig å kjøre fra Marnadal mot Kvinesdal en eller annen gang i løpet av Fredag morgen / formiddag (Etter at nattfisket er unnagjort).

Ha et flott opphold i Oslo, og

Skitt Fiske!!

Fisher Flopp! sa...

hei og hå!

Knall å få med seg flere her og på tur. Kanskje det til og med blir fisk i løpet av turen nå, for mer inkompetente fiskere enn oss skal man lete lenge etter...

Flop.