1. mars 2007

Vi har kjøpt bil!!

Dette innlegget har fint lite med fisking å gjøre, men jeg poster det allikevel. Monica og jeg har kjøpt bil - en 1998 modell Volswagen Polo 1.6 stasjonsvogn. Bilen er særdeles velholdt og har kun kjørt ca. 90 000 km. Til informasjon kan det nevnes at dette er "svigers" gamle bil - de kjøpte ny for et par dager siden.


1998 Volswagen Polo 1.6 stv. Kallenavn "Adolf".


Eneste linken mellom bilkjøpet og fisking er jo det at jeg nå er mye mer mobil enn tidligere.



Har forresten også fått tak i et bilde som dere ALDRI har sett. Dette bildet vil bli postet så fort jeg har fått digitalisert det.



Skitt fiske!!

3 kommentarer:

Fisher Flopp! sa...

jeg lukter en sjøørret på mange kilo...

Lucky Løkken sa...

Det gjør jeg også! 2,8 kg var det ikke det? Tatt ved hjelp av gamle sjarken til Andreas V. Ja, jeg venter i spenning..!

Fisher Flopp! sa...

forresten, hus, kone (så godt som ihvertfall) båt og nå bil... dette går jo i helt feil retning!