6. mars 2007

Stemningsrapport fra Kvina

Tok en tur til Kvinesdal denne helga hvor jeg tok disse flotte bildene. Madammen og jeg tok noen dager fri for å hogge litt ved. Kong Vinter hersker fremdeles over elva og landskapet, men våren kommer nok snart. Da blir det laksefiske for alle penga - og jeg kan iallefall skrive under på at jeg gleder meg.



Til sommeren MÅ vi få tatt en tur til Kvinesdal, og jeg foreslår at vi setter av tid (èn uke) så fort som mulig. Hva med første eller andre uka i august? Det aller beste hadde jo vært å få tatt en tur helt på tampen av sesongen, men jeg vet ikke hvordan dette passer for Fisher King og Lucky Løkken.




Ellers så skal jeg love å få postet de bildene som jeg lovet i forrige innlegg, men dere får bare ha litt tolmodighet. De er vel verdt å vente på.

Skitt Fiske!!


2 kommentarer:

Lucky Løkken sa...

Høres knall ut! Når det gjelder den obligatoriske uka (eventuelle langhelg), så tror jeg andre uka i august evt. at jeg tar meg fri ei langhelg i sept. rundt min egen dag - 9.sept. eller senere. Kankje kombinere med hjemmebesøk og fisketur dagen etter. Mulighetene er vel da også mest mulig optimale. Få regn i tillegg, så snakker vi skikkelig saker. Og husker karer: "Du bli itj like tøff som Rocky før du legg an en sikkeli hockey".

Fisher Flopp! sa...

kainn itj lov no!

men i skrivende stund ser det ut som jeg er fri hele sommeren...