19. mars 2007

Fisketur 18/03 2007

Heisann skittfiskere!!
Prøvde meg en liten tur borte ved varoddbroa i går, men været var ikke akkurat i det lune hjørnet. Holdt på å blåse på sjøen og fikk neglsprett på samtlige fingre etter 2-3 minutter - fisketuren var rett og slett håpløs.


Ikke var jeg borti noe fisk i løpet av den lille halvtimen jeg prøvde, men med vinds styrke tilsvarende storm, 2-3 meter høye bølger og 15-20 effektive minus så måtte jeg gi meg relativt fort. Den eneste trøsten var at jeg var fornuftig nok til å la være å montere fluestanga - fluefiske i storm hadde jo vært litt av et syn.


Prøver igjen etter sjøørreten så fort vinden har gitt seg, og neste tur blir til Flødevigen.


Skitt Fiske!!


2 kommentarer:

Lucky Løkken sa...

Du må kjøpe deg fiskehansker Flying F. Få deg noen hansker i neoprenmateriale, det vil garantert gjøre susen!!

Flying Fisherman sa...

Fiskehansker?? Ja, jeg tenkte seriøst på tanken der jeg stod utmed varoddbroa!! Ellers så må det sies at jeg krysser fingrene for bedre vår, og en varm og mild vår i vente. Blir nesten for dumt å bedrive fluefiske i stiv kuling med øyadress og neoprenhansker.. Er ikke helt i "lakselordenes ånd", hvis du skjønner.

Skitt fiske