23. april 2008

Ærede Lakselorder,

Kom over et tips på internett som kan være verdt å prøve ut.

"Hei..Skal avsløre mitt aller beste fiskevann noensinne.. Er ikke sånn 100% stedsnavnkjent i området, men kan prøve å forklare likevell.. Du kjører fra lillesand mot kristiansand.. Når du kommer til den gamle fjordkroa i høvåg, svinger du til venstre innover mot Holte.. Når du har passert store holtevann på høyre side, og kjørt 50-200?? meter videre etter vannet kommer det en gammel skogs/grusveg på høyre side.. Når du så har kjørt et lite stykke oppver grusvegen, kan du skimte et lite tjern til høyre nedenfor vegen.. HER ER DET GIGANTISK ØRRET!! Tror ikke det er mange som er klar over at dette vannet eksisterer.. Har aldri tatt fisk der under 1 kilo.. Den største jeg har fått er nærmere 4 kilo.. Lykke til!!! "



4 kommentarer:

Fisher Flopp! sa...

Okei... hvor pålitelig er denne infoen? hvor fant du det? det er ikke noen gammel aprilspøk eller noe... menmen jeg blir jo ivrig som bar f... så uansett må dette undersøkes...

Floppen er med på alle fiasko turer uansett!!

Fisher Flopp! sa...

Og hvorfor vil han egentlig avsløre sitt beste fiskevann!!

det er noe muffins her føler jeg...

Fisher Flopp! sa...

Men...

Lakselordene tar vel på seg ansvaret for sjekke fakta i denne saken... Selv om på alle kart jeg har sett på finner jeg ikke noe vann på den oppgitte posisjonen..

Skitt fiske!

Flying Fisherman sa...

Skal selvfølgelig sjekke samtlige fakta i denne saken. Beskrivelsen ser ut til å stemme ganske bra, men har store problemer med å finne vannet det henvises til på kartet. Nå må det sies at kartene jeg har benyttet er av ganske grov målestokk - med de unøyaktighet dette medfører. Skal foreta et søk på statens kartverk. Regner med at det er snakk om et lite vann/tjønn dersom tipset viser seg å stemme. Infoen er forøvrig lite pålitelig, men jeg har flere eksempler på at folk i diverse fora på nettet øser av sin lokalkunnskap. Derfor...Det KAN være sant, og derfor MÅ vi undersøke saken nærmere...