6. juli 2007

Vandretur under planlegging

Heisann og god sommer!

Under en pilskveld med Gerhard ble det diskutert muligheten for vandretur. Jeg hadde i utgangspunktet ikke mulighet, men fordi jeg i etterkant fikk fri de to siste vaktene i juli, så ble enden på visa en annen.

Denne mailen er dermed en invitasjon til tur fra 01 til 05 aug. De foreløpige forslagene er Hardangervidda, jotunheimen el Geilo. Jeg er klar over at invitasjonen kommer i seineste laget, men så var dette også litt impuls for min egen del. Om dere ikke har mulighet, så er det selvsagt helt forstålig. Kan ikke regne med at alle har like flaks som meg.

Dette blir i alle tilfeller en knall tur. Det blir en kombinsasjon av vandring og fiske i hele 4 døgn sammenhengende. Turen trenger en del planlegging. Først må destinasjonen bestemmes, så må det lages en kartrute. Jeg må i tillegg få tak på info vedrørende fiskevann underveis etc. Er vel naturlig å ta kontakt med turistforeningen i den sammenheng.

Gi beskjed om dere har mulighet så fort dere kan.

Ps: Regner med at det blir vanskelig for deg Flying Fisherman. Du virker særs opptatt i sommer med jobb, så du får se hva du kan finne på.

Mvh: Lucky Løkken

1 kommentar:

Flying Fisherman sa...

Heisann,

Flott initiativ, men jeg må desverre melde pass. Har ikke mulighet til å ta fri på planlagte tidspunkt, og ferieavviklingen er allerede planlagt og spikret.

Men dere for ha en god tur - for all del!!!

Skitt fiske