15. juli 2007

Destinasjon Jotunheimen

Da er det endelig bestemt: Jotunheimens rike inntas i august 2007Turen starter 31 juli og varer til 5. august. Hele 5 døgn i det fri med vandring og fiske. Vi tar utgangspunkt i Den Norske Turistforenings forslag til turoppsett. Jeg kommer til å legge ut bilder fra turen i etterkant, og i mellomtiden kan dere jo kose dere med disse fine bildene fra det samme området. Kart over området er å finne inn på Turistforeningens hjemmeside.

Jeg kan i tillegg nevne at jeg tok en tur i det samme område sommeren 2005 (Besseggen), se bildet ovenfor.











Mye variert natur i Jotunheimen. Alt i fra høye tinder til elv i åpent landsskap. Her er de også mye småvann med bra ørretbestand. Forrige sommer ble det tatt en ørret på 4,5 kg. i dette området. Disse vannene befinner seg både høyt og lavt i området. Mye av fisket er trolig knyttet til dalen ved elva, selv om det nok også fiskes mye i de mer høytliggende strøg.









Forhåpentligvis kan vi unne oss et herremåltid med ørret på menyen etterhvert....








Kommer tilbake med oppdateringer etter turen.
Hilsen fra Lucky Løkken

Skitt fiske!
Etter det jeg har forstått er det muligheter for både fiske i elv og vann. Er Ottaelva vi ser her på bildet.

3 kommentarer:

Lucky Løkken sa...

Hvordan layouten ble slik er en gåte, men jaja! FLying Fisherman kan muligens endre på det??

Flying Fisherman sa...

Skal se å få endret på det!!! Beklager at det har tatt tid!!!

Flying Fisherman sa...

Da har jeg forsøkt å endre layouten etter beste evne!!! Blogger er ikke særlig brukervennlig når det gjelder bilder, så dette var det beste jeg fikk til....

Skitt fiske!!!